www.allianz.hr   Moj Allianz
ONLINE PRIJAVA ŠTETE
Što učiniti u slučaju nastupa osiguranog slučaja?
Što učiniti u slučaju nastupa osiguranog slučaja po polici osiguranja od posljedica nesretnog slučaja (nezgode)?
  1. ALLIANZ SAVJETUJE: ŠTO UČINITI U SLUČAJU OZLJEDE?

    • U slučaju nesretnog slučaja uslijed kojega je došlo do ozlijede, odmah se javite Vašem liječniku, radi pregleda i pružanja potrebne pomoći te se držite liječničkih savjeta i uputa u pogledu načina liječenja i rehabilitacije.
    • Po završetku liječenja i rehabilitacije odmah prijavite nesretni slučaj. U prijavi o nesretnom slučaju osiguratelju je potrebno pružiti sva potrebna izvješća i podatke, posebice o mjestu i vremenu kada je slučaj nastao, potpuni opis događaja, ime liječnika koji je izvršio pregled odnosno liječenje, liječnički nalaz o vrsti i težini tjelesne ozljede kao i o nastalim eventualnim posljedicama.

  2. KAKO I GDJE PRIJAVITI ŠTETU NEZGODE?

    Prijavu štete moguće je prijaviti u pisanom obliku najbližoj poslovnici Allianza, putem telefaksa, Allianz informacijskog centra (putem besplatnog broja telefona 0800 5000) ili putem ON LINE prijave. Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja. Allianz sugerira da štetu prijavite putem Allianz informacijskog centra (putem besplatnog broja telefona 0800 5000) ili ON LINE prijavom, a Allianz će Vas dalje voditi kroz zahtjev.

  3. KOJA JE DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA PRIJAVU ŠTETE NEZGODE?

    Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete ispunite i predate slijedeće obrasce i dokumente:

    • Obrazac Prijava nesretnog slučaja s naznačenim načinom izvršenja isplate (broj računa korisnika i naziv banke u kojoj je isti otvoren),
    • Presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane uz liječenje posljedica nesretnog slučaja,
    • Dokaz o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, vozačku i prometnu dozvolu,    zapisnik o alkotestiranju).
    • Kod nastupa smrtnog slučaja, prijavu smrti osiguranika mogu izvršiti korisnici po polici osiguranja, odnosno zakonski nasljednici, a potrebno je dostaviti i:

      • Dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)
      • Otpusno pismo iz bolnice/nalaz mrtvozornika ili obdukcijski nalaz
      • Smrtni list

Ukoliko želite prijavu izvršiti dolaskom u prostorije Allianza, putem pošte ili faxa priložene obrasce ispunite te ih proslijedite uz prijavu zajedno s nabrojenom dokumentacijom.

DOWNLOAD OBRAZACA ZA PRIJAVU: